narrow top

Ang. fejlmeldinger
Det er kun muligt at lave fejlmeldinger på Egholm via vores fælles hjemmeside som du er på nu med adressen: www.egholm-ef.dk 

Du skal gå ind i menupunktet "Formularer" og finde den formular der passer bedst til din fejlmelding. Eksempelvis hvis du skal fejlmelde en elevator skal du benytte formularen "Fejlmeld elevator". Eller hvis du skal fejlmelde en lampe skal du benytte formularen: "Fejlmeld lampe".

Er du i tivvl omkring hvilken formular du skal bruge til din fejlmelding, skal du benytte formularen: "General forespørgsel/fejlmelding"

Når der fejlmeldes på denne måde, eksempelvis elevator, sendes din fejlmelding direkte til elevatorfirmaet, så de kan tag hånd om din fejlmelding med det samme. Ligesom når du fejlmelder en lampe, sende fejlmeldingen direkte Ejendomsvirke, som er ansvarlig for at lampen/pæren skiftes.

Det er ikke muligt at fejlmelde på andre måder.

Haste fejlmeldinger
Ved haste fejlmeldinger, som eksempelvis kan være flg.:

- Pludselig opstået brud på vandrør
- Facadeplader der har vristet sig løs

eller lign., kontakt da Ejendomsvirkes vagt telefon. Opdatede informationer står på opslagstavlen i opgangen.